[歌詞中譯] TWICE - I WANT YOU BACK


中譯 


Uh-huh huh huh huh
Uh-huh huh huh huh
Let me tell ya now
讓我現在告訴你
Uh-huh
Uh-huh
(Mmhhmmm)
(Mmhhmmm)


When I had you to myself, I didn't want you around
當我擁有你的時候 我不想要你在身邊
Those pretty faces always made you stand out in a crowd
那些漂亮臉孔總讓我把你丟在人群之中
But someone picked you from the bunch
但某人在群眾中找到了你
One glance was all it took
只需要一個機會
Now it's much too late for me to take a second look
但現在已經太遲,我無法再看你一眼


Oh baby give me one more chance
喔 寶貝 再給我一次機會
(To show you that I love you)
(把"我愛你"表現給你看)
Won't you please let me back in your heart
拜託你讓我回到你心上
Oh darlin' I was blind to let you go
喔 親愛的 我肯定是瞎了才讓你走了
(let you go, baby)
(讓你走 寶貝)
But now since I see you in his arms
但現在自從我看見你在他的臂彎中
(I want you back)
(我要你回頭)
Yes I do now
是的 我願意
(I want you back)
( 我要你回頭)
Ooh ooh baby
喔 喔 寶貝
(I want you back)
( 我要你回頭)
Yeah yeah yeah yeah
Yeah yeah yeah yeah
(I want you back)
( 我要你回頭)
Na na na na
Na na na na


Tryin' to live without your love Is one long sleepless night
試著在沒有你的愛之下生活 日子就像是失眠的漫漫長夜
Let me show you girl, that I know wrong from right
女孩 讓我證明給你看 我已經知道錯了


Every street you walk on, I leave tear stains on the ground
每條你走過的街道 都有我留下的淚痕
Following the girl I didn't even want around
想著那個 我曾經不想要在身邊的女孩


Let me tell you now
讓我現在告訴你
Oh baby all I need is one more chance
喔 寶貝 我需要的只是多一次機會
(To show you that I love you)
(把"我愛你"表現給你看)
Won't you please let me back in your heart
拜託你讓我回到你心上
Oh darlin' I was blind to let you go
喔 親愛的 我肯定是瞎了才讓你走了
(Let you go, baby)
(讓你走 寶貝)
But now since I see you in his arms
但現在自從我看見你在他的臂彎中


All I want...
我希望的...
All I need...
我想要的...
All I want!
我希望的!
All I need!
我想要的!


Oh, just one more chance
喔 只要再多一次機會
To show you that I love you
證明給你看我愛你
Baby! Baby! Baby! Baby! Baby! Baby!
Baby! Baby! Baby! Baby! Baby! Baby!
(I want you back)
( 我要你回頭)
Forget what happened then
原諒曾發生過的一切
(I want you back)
( 我要你回頭)
And Let me live again!
讓我再次存活!


Oh baby, I was blind to let you go
喔 寶貝 我肯定是瞎了才讓你走了
But now since I see you in his arms
但現在自從我看見你在他的臂彎中
(I want you back)
( 我要你回頭)
Spare me of this cause
饒了我吧
(I want you back)
( 我要你回頭)
Gimme back what I lost
讓我失而復得


Oh baby give me one more chance, hah
喔 寶貝 再給我一次機會
I tell you that I love you
我說我愛你
Baby, oh Baby, oh! Baby, oh!
寶貝 寶貝 喔! 寶貝
I want you back!
我要你回頭
I want you back!
我要你回頭


留言